Sumatra 24-07-2019 @Singapore

24 juli 2019 - Singapore, Singapore

By night

Artificial trees - Singapore

Marina Bay Sands

Na een prima vlucht (zowaar een paar uurtjes geslapen) zijn we nu aan het bijkomen @Marina Bay Sands in Singapore.... Laat ik bij het begin beginnen !

Om half 4 ‘s middags landden we in Singapore. Wat valt op: Iedereen lijkt op (mijn) opa en het voelt en ruikt naar de kamerplanten afdeling van Tuincentrum Het Oosten. Of te wel: we wanen ons meteen in de tropen !

We hebben onszelf beloond op een kamer in het meest bijzondere hotel van Singapore: Marina Bay Sands. Beroemd om zijn infinity pool met het mooiste uitzicht van en op Singapore. Het hotel bestaat uit 3 torens met daarop een soort boot. Zie foto.

Na onze koffers in de kamers te hebben gestald zijn we gaan eten in een restaurant in het hotel met (wordt gezegd) de lekkerste peking eend van Singapore. Het was inderdaad errug lekker ! Lekker wijntje.. (Te Koko), inktvis , spek, noedels, sambal met gedroogde visjes en natuurlijk de eend.

Na het eten het zwembad uitproberen. Ik ging niet mee, dus hier heb je Mette: We konden er eerst niet in, niet genoeg kaartjes. Want iedereen heeft een eigen kaartje nodig om naar binnen te komen. Toen hebben we onze kamernummers doorgegeven en na even wachten mochten we toch naar binnen. Best druk. Het zwembad is in 3 delen gesplitst. Het bad voor volwassenen, eentje voor kinderen en een voor allebei. We probeerden eerst het volwassenen-bad, maar daar werden we dus snel weggestuurd, omdat Teun te jong was. (We wisten nog niet van de splitsing) Toen dus naar het bad voor iedereen. Heel dom; papa en Jurre deden een zeehond na.

Zo suf. Maar het uitzicht was mooi, al die lichtjes. Leek een beetje op New York. Iedereen om ons heen maakte foto’s....

Na het zwemmen naar bed. Ik werd om 4 uur wakker en Teun 5 minuten later. Daarna konden we echt niet meer slapen. Jurre sliep wel lekker. Papa en mama maakten we om 12 uur maar wakker, maar zij zeiden dat ze om 6 uur al wakker waren en opeens was het 12 uur. Raar verhaal.

Artificial lights tijdens showSingapore by nightInfinity pool

1. Talitha:
    Gaaf!!! Heel veel plezier samen en geniet ze! XT
  2. Chris Kruidenier:
    Leuk, houd dit vol!

Vraagje: stuur je dit log ook naar Linda?

Dat zal ze erg leuk vinden...
  3. Xan:
    24 juli 2019
    mijn god!!!! wat een cool hotel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    die infinity pool op het dak!! Ik wil een foto van jullie in dat zwembad!