Berichtje van Mette

11 november 2009 - Airlie Beach, Australië

Lieve vriendjes en vriendinnetjes,

Mette wil iedereen bedanken voor jullie lieve berichtjes. Ze begint nu, aan het einde van de vakantie iedereen te missen en praat veel over jullie. We hebben voor iedereen een klein kadootje gekocht ! Hier nog een paar berichtjes van Mette voor de kinderen die wat hebben geschreven:

Lieve Lilja, Ik mis jou ook supererg. Ik kan mijn ogen bijna niet geloven dat ik bijna terug kom. Ben je al beter?

Lieve Anne, ik vind het jammer dat Lilja ziek is geweest, en niet zo erg meer leuk dat jij ook ziek was. Ik kom bijna thuis. Dag !

Lieve Yannick, Heb jij al zo veel dieren gezien ? Ik heb een krokodil vastgehouden, dat was heel fijn.

Lieve Bo, Ik kom bijna thuis, gaan we dan een keertje spelen ?

Lieve Florianne, Nog heel erg gefeliciteerd met je verjaardag !

Lieve Susan, Ik vind je heel erg lief en mis je, maar ik kom bijna weer terug. Slaap je wel goed, of slaap je niet goed omdat je me zo mist ?

Lieve Jarno,Ik heb het hier heel leuk, ik heb veel kangoeroes gezien en veel lieve koalaatjes. Ik ben aan het reizen. Ik heb het altijd heel leuk. Tot volgende week !

Lieve Juf Yvonne, Carla en Lisanne, Ik mis jullie echt. Slaap zacht. Ik heb een krokodil vastgehouden ! En dat was heeel fijn. Het is hier heel leuk. Is Sinterklaas al op school geweest ? Ik ben heel lief geweest. Groetjes van Mette

Lieve Eunice, Ik kom bijna thuis, maar dan blijf ik nog 1 dagje thuis om te wennen aan thuis en Saartje. Wat leuk dat ik op je partijtje mag komen en ben benieuwd naar je mooie tekeningen. Ik mis jou ook ! Groetjes van Mette

Lieve Sil, Ik vind het leuk leuk dat Tommetje jarig is geweest. Ik kan ook een beetje fluiten. En ik mis je heel erg. Groetjes van Mette

Lieve Margreet, Dank je wel voor je briefjes, ik kom bijna weer thuis ! Ik wil hier wel blijven wonen. Met al die leuke kangoeroes wil ik niet weg. Groetjes van Mette

Lieve Anoek, Ben je ziek? Ik kom snel weer terug. Groetjes Mette