Dag 1: Bangkok

6 juli 2014 - Bangkok International Airport, Thailand

Bangkok by nightNa anderhalve week vakantie is het nu maar eens tijd om onze belevenissen op digitaal papier te zetten…

Na een best wel relaxte vlucht van 11 uur, waarvan we er ongeveer 6 á 7 hebben geslapen dankzij luxueuze beenruimte en ruime stoelen, waar we stopcontacten hadden, dus aan de kinderen hadden we geen kind :), kwamen we toch ietwat vermoeid in Bangkok aan. Na een paar kleine strubbelingen bij het ophalen op het vliegveld, kwamen we aan het eind van de middag in ons hotel aan. Sofitel “So Bangkok”. Met een gratis upgrade naar een geweldige suite, dankzij Rons werkzaamheden bij The Grand :). Wat een pracht van een kamer(s) wat een pracht van een uitzicht over de skyline van Bangkok.  We zagen zelfs het Amari hotel, waar we jaren geleden ook eens gelogeerd hebben.

Carla viel natuurlijk al snel in slaap, dus de kids hadden alle gelegenheid om het zwembad (met weer fantastisch uitzicht) uit te   proberen. Goedgekeurd ! Het buffet restaurant “Red Oven” en daarna de bedden overigens ook….

Mette: Het was een heel leuk, goed hotel :) Met een Chocolab! Er waren chocolade taartjes, chocolade tasjes, chocolade teddyberen…. Noem maar op!! En wifi was er ook. (WiFi-WaFi-WoEfI) Haha!! Het was dus een heel leuk hotelletje, :). Groetjes: Mette Blaauw.Chcoclab - door MetteChocolab-2 door Mette