Welkom!

10 september 2009

Welkom op mijn reislog bij Reislogger! Ik ga deze site gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reizen. Kom dus snel een keertje terug en bekijk mijn laatste reisverhalen, foto's, kaart en profiel. Als je op de hoogte gesteld wilt worden wanneer ik een nieuw bericht schrijf in mijn blog, dan kun je je aanmelden voor email notificaties, of de RSS feed gebruiken. 8)

1. Joyce:
    22 september 2009
    Ik wens jullie echt heel veel plezier! Heel gaaf! Geniet van al het moois wat er komen gaat!

Groetjes,
    Joyce ( HME :))
  2. Lincy en Floor:
    2 oktober 2009
    Veel plezier allemaal. doei.

Lincy en Floor
  3. anja:
    5 oktober 2009
    ik hoop dat het eerste gedeelte van de reis goed is gegaan, geniet ervan met zijn allen.
    Liefs Anja
  4. Dick Houweling:
    6 oktober 2009
    Sorry dat ik even via dit item Anja op de vingers tik. Anja, hoe haal je het in je hoofd om tijdens je werk (in de baas zijn tijd dus) je vrienden te groeten. Kan ook na zessen ja. Wil je hier morgen over spreken.

Lieve Ron, Carla, Mette en mijn grote vriend Teun.
    Ik verwacht wel even een fototje van jullie met stokjes etende rijst. En zonder te knoeien uiteraard. Geniet er met volle teugen van. Ik blijf jullie volgen. Dikke kus. Dikkie
  5. jurre:
    6 oktober 2009
    Veel plezier en pas op die rare ozzies he:nuts:
  6. Wonna:
    Lieve avonturiers,
    Hoe was de reis naar HongKong?
    Hoop dat jullie al heerlijk hebben genoten van zoooveeeeel!
    Liefs Won
  7. Eunice:
    7 oktober 2009
    Lieve Mette,
    Gaat het goed op vakantie? Ik mis jou en ik moest er ook al een keer van huilen. Morgen ben ik jarig.
    Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt.
    Kus van Eunice ook voor Teuntje.
  8. ckWeb:
    7 oktober 2009
    Er is iets mis met het kaartje en de vergroting.
    Het kleine kaartje wijst keurig jullie positie aan, maar de grote kaart toont Europa.
    Goede reis verder naar onze tegenvoeters!
    KUS
  9. Bo den Ouden:
    8 oktober 2009
    Lieve Mette,

Ik mis je op school, wanneer kom je weer terug. Vind je het leuk op vakantie? Welke diertjes heb je al gezien?

groetjes van Bo
  10. Dick Houweling:
    9 oktober 2009
    tjonge jonge jonge, zit elke dag met spanning te kijken naar de eerste foto's + berichten maar helaas.Het is geen vakantie hoor. Werken!!!
  11. Margreet&Anna:
    10 oktober 2009
    Lieve Mette en Teun,

Wat een leuke foto's van jullie!
    De afgelopen week hebben we weer veel verschillende dingen geproefd op school. Veel gezonds, namelijk komkommer, paprika en de door mij meegenomen Texelse brandnetelkaas maar ook zelfgemaakte appelflappen. Helaas hebben we nog geen kangoeroe en krokodil geproefd. Volgende week woensdag hebben we ter afsluiting het smaakfeest. Maar daar vertel jullie later over.

groetjes,
    Margreet en Anna (en papa en mama)