Dag 3: Bangkok - Floating Market & Fietstocht

8 juli 2014 - Bangkok, Thailand

Dag 3

Floating Market

Vroeg op ! Hup de taxi in, op naar de Floating Market. Oei, dat was best een eindje rijden…. De markt was best grappig, niet al te druk, maar vol met toeristische prullari

a.. ik dacht altijd dat je er veel fruit, bloemen en kruiden te koop werden aangeboden, maar dat is óf een andere mark

t, óf heeeel lang geleden… Al  met al toch een hele belevenis.

Sssssslang                 Verkoopdame

Na de floating market zijn we door de taxi gedropt bij “Follow Me !”  Voor een fietstocht door de straatjes van Bangkok. (Op aanraden van vader-lief !) Dat was een geweldige ervaring. Je komt inderdaad op plekken, waar je normaal niet komt. Ook over de rivier, langs kleine tempeltjes, schoolkinderen die voetballes krijgen, rare watertjes… Geluncht in een klein straatje, waar de Thai eet. (LEKKER!!) Helaas begon het te regenen, waardoor het voor Mette en Teun niet echt leuk mee was.. glij,- en valpartijen… moe… Toch hebben ze het uitgereden. Trots J

Daar gaat ze...      Fietserdefiets       Fietserdefiets2     Voetballes

Keuken in een steegje     Eten in een steegje     Regen tijdens de fietstocht

Mette:

Tijdens de fietstocht, was ik heel hard uitgegleden, en gevallen op mijn knie/ door mijn enkel gegaan. Er kwam toen een meneer, die had een spulletje bij zich, en deed dat op mijn knieën. Toen ging het even later weer over!! Het rook naar munt! Dus even later had iedereen, munthanden. En zijn we veilig en wel aangekomen bij Follow me. En toen liepen we naar het hotel.

Boy ? Bij Follow me was er ook een klein Jack Russeltje. Teun en ik, noemden hem Boy. Daar waren we heel leuk mee aan het spelen, maar uiteindelijk rende hij je steeds achterna. Dat was niet zo leuk.. Er was ook een kakatoe. Die riep steeds Mommy naar mij J. Dieren vinden mij ook altijd leuk!! Toen we weggingen, vertelde papa en mama, dat de toerleider Boy heten L. Dus toen noemden we het hondje Roy. Haha!! Kussies: Mette.