Berichtje van Mette

18 oktober 2009 - Sydney, Australië

Mette

IK heb veel kangoeroes gezien en ik heb het hier heel fijn. Ik heb ook konijnen gezien. Pipo heeft lekker geslapen. En ik heb veel centjes gevonden. Dat zijn dollars hier. Ik kan niet zo heel erg lekker slapen hier. Omdat het bed hier een beetje anders is (nou, ze snurkt aardig…) Papa heeft het bed aan elkaar geschoven en dat is niet leuk. Ik heb lekker appelsap gedronken.

Ik mis iedereen. Ik vind het leuk om jullie verhaaltjes te horen. En ik mis kikker en haas en alles van kikker en alle juffen. En alle kinderen maar dat stond er al. Ik heb een kangoeroe-knuffel gekregen met een baby en die heet Joey. En hij speelt heel graag met Pipo en zijn moeder.

Ik ben op de brug geweest. De hoge brug in de bomen (De Airwalk in Tasmanie) En ik heb mijn mooie roze jurk weer aan. Vanmiddag met de kabelbaan door de bergen geweest en witte papagaaien gezien (kaketoes).

Dikke kus van Mette

1. Wonna:
    18 oktober 2009
    Wow, Met! Wat een avonturen...
    Pipo maakt ook veel mee zeg! Fijn dat Pipo lekker slaapt. En misschien moet jij nog een beetje wennen?
    Wat vindt Teun van alle avonturen? Geef hem maar een dikke knuffel van mij. En ook aan Pipo en Joey natuurlijk! Kus en knuffel van Wonna
  2. Xan:
    18 oktober 2009
    Zo!!! Ik ben wel een beetje jaloers hoor!!!! Lijken de papegaaien daar op jouw pratende papegaai?? En vond je het treintje naar beneden spannend? Heel veel plezier!! KUS
  3. Charlotte:
    Ha chef, Carla, Mette en Teun,

Goed om te lezen dat alles zo goed gaat! Ik ben nog steeds stinked jaloers... Heb net even Topchef gekeken en het was weer een mooie uitzending, ik zal ook dat er 1,2 miljoen kijkers waren. Gefelicteerd chef ;-). Mooi ook dat onze Guus (uiteraard) de winnaar is geworden.

Geniet van jullie fantastische reis en elkaar!

Groeten uit het mooie Brabantse Land, Charlotte
  4. ckWeb:
    Leuk verhaaltje Mette!
    Ik ben erg nieuwsgierig of die baby van Joey nog in de buidel zit en daar melk drinkt.
    Veel plezier nog en kus aan iedereen.
  5. Sil:
    19 oktober 2009
    Lieve mette.
    Wat leuk allemaal, ik wil ook wel naar Australie. Mijn broertje Tom is twee jaar geworden en heeft veel cadeautjes. Wanneer jij terug komt mag jij er ook mee spelen. Het is leuk op school maar ik mis je wel een beetje. Ik zit nu op zwemles met Martin. Dat is erg leuk. Veel plezier en ik ga nu weer met jou vliegtuig spelen.
    Groetjes aan je papa en mama en Teun.
    Sil
  6. Margreet&Anna:
    19 oktober 2009
    Dag Mette,

Wat heb je al veel gedaan en gezien.
    We genieten nu van de herfstvakantie. Afgelopen woensdag hadden we het smaakfeest. We hebben gezellig in de klas geluncht met zelfgemaakte sandwiches en fruitspiesjes en niet te vergeten verse smoothies.
    Vandaag ben ik naar Artis geweest. Ik heb helaas geen kangoeroes gezien.
    Heel veel plezier.
    Groetjes ook aan Teun en papa en mama.

liefs, Margreet
  7. anne en lilja:
    25 oktober 2009
    Lieve Mette en Teun,

Hier een berichtje van jullie buurmeisjes.
    We zijn jaloers dat wij nog nooit Kangeroes hebben gezien. Maar we passen goed op jullie links en rechts!!! (ze zijn gelukkig nog niet zo dik als dat blub was)onze vakanttie is helaas alweer voorbij maar wij hebben ook leuke dingen gedaan. Naar Artis geweest waar we ook heel veel dieren hebben gezien en we zijn zelfs in het planetarium geweest. Ook zijn we naar de Film UP geweest die we met een bril moesten bekijken(3D)dat was erg leuk! We hopen dat jullie het de komende weken nog erg leuk hebben en veel zullen zien. WE MISSEN JULLIE HEEEEEL ERG!!!!!!

Dikke KUSSEN van Lilja en Anne en natuurlijk ook van onze papa en mama
  8. yannick henneberque:
    hoi lieve Mette,

Wat leuk dat je kangoeroes hebt gezien! Ik zag je ook op de foto met een koalabeertje! Wij zijn in de herfstvakantie op safari geweest in Kenia. Daar heb ik cheeta's, leeuwen (met 1 welp) en een luipaard gezien. En stekelvaRKENS. In de safari-auto was ik chef links, en mijn broer chef rechts. Dat betekent dat ik moest waarschuwen als er dieren aan de linkerkant vd auto te zien waren. Vandaag mochten we een tekening op school maken van wat we in de vakantie gedaan hebben, en ik heb onze safari-auto getekend. Als je terugkomt mag je mijn tekening hebben. Heb je ook al gezwommen op de vakantie? Voor de vakantie hebben we een hele dag smaakfeest gehad. Was erg leuk! In het letterwinkeltje zit nu de letter R. Kom je weer gauw terug op school?

groeten van Yannick
  9. yannick henneberque:
    26 oktober 2009
    en nog een laatste vraag van Yannick: Ik mis je wel een beetje. Mis je mij ook?

groetjes van Yannnick
  10. Bo den Ouden:
    26 oktober 2009
    wat een mooi verhaal Mette en wat maak jij spannende dingen mee. In de klas doen we nu de letter R. Onze kraan doet het niet meer op school en de wc trekt ook niet meer door. We hebben het over kok gehad en een koksmuts gemaakt. Grote kus, Bo den oudennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
  11. Florianne:
    7 november 2009
    Ik ben bijna jarig en ik heb 2 tanden heel erg een klein beetje los en ik moet naar school toe. Dikke zoen van Florianne. En dank je wel voor de mooie kaart.